Asistentka – aktuální k 3. 4. 2020

Brusič
30.10.2019
Ředitel divize strategických obchodů
29.6.2020

Asistentka – aktuální k 3. 4. 2020

Přijmeme novou pracovnici na pozici „Asistentka ředitele“

NÁPLŇ PRÁCE

  • administrativní podpora finančního, obchodního a personálního oddělení
  • příprava a realizování konferencí, jednání a videokonferencí jako například příprava zasedací místnosti, techniky a zajištění občerstvení
  • komunikace s úřady a bankami
  • evidence pošty, e-maily, vedení el. kalendáře, sjednávání schůzek, organizace služebních cest

POŽADUJEME

  • minimálně SŠ vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Excel a Word, Internet, MS Outlook
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
  • řidičský pr. sk. B (aktivní řidič)
  • samostatnost, pečlivost, aktivní přístup, ochotu učit se nové věci

NABÍZÍME

  • zázemí stabilní a perspektivní společnosti
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • služební telefon, notebook
  • závodní stravování
  • možnost osobního a profesního růstu

Kontakt: Kabátová Adéla, a.kabatova@strl.cz, Telefon: +420 730 152 273